Vinterferie-oppmøte i kveld, men en fin kveld ble det allikevel
Postet av Melhus Idrettslag den 20. feb 2019

Reidun hadde lagt opp til stafett på fotballbanen som intervallopplegg. Det ble ei tung økt for denne gjengen i skaresnøen som ikke holdt hele økta. Skikkelig hard økt! Martins gårgruppe på tre personer gikk runden rundt Nordgardsmyra på en noe snøglatt sti. God trening.

Brekkåsen viste seg fra sin ypperste side i kveld.
Etter det ble den den ordinære sirkeltreninga som alltid gjør skikkelig godt for kropp og sjel. Alt i alt en flott treningskveld.
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026