Presentasjoner fra Kartmøte
Postet av Norges Orienteringsforbund den 26. nov 2025
Se hva som var på agenda på Sørmarka.

En rekke kartinteresserte var samlet midt i november på Sørmarka like utenfor Oslo for å gå gjennom ulike spørsmål og dilemma knyttet opp mot kart og karttegning.
Dette både via presentasjoner og praktisk økt ute i terrenget.
Du kan se filer fra det førstnevnte (presentasjonene) nedenfor.
Samtlige presentasjoner fra Kartmøter/Kartkonferanser fra de siste årene ser du: her
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Norges Orienteringsforbund
Ungdoms-EM: «Terrenget er ganske ekstremt!»
24.06.2026
Sterkt norsk lag til student-VM!
23.06.2026
God løypelegging for barn og unge
23.06.2026